Ostokset verkkokaupasta

06.06.2017

Onko sinulla ollut ongelmia tilatessasi verkkokauppamme kautta? Mikäli on, toivomme että lähettäsit siitä ilmoituksen meille esimerkiksi palautelomakkeen avulla tai sähköpostilla. Näin voimme varmistaa että verkkokauppassa tehdyt muutokset ovat käytännössä toimivia.

Mikäli et saa tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistusta, tilaus on jäänyt keskeneräiseksi.Mikäli näin käy tai on käynyt, tilausprosessin viimeinen vaihe on saattanut jäädä suorittamatta. Tilaus lähetetään meille vasta "Osta tuotteet" napin painalluksen jälkeen ja Tilauksesi on tehty onnistuneesti! -viestin ilmestyttyä näytölle.

Otamme aina mielellämme vastaan palautetta jonka avulla voimme kehittää meidän toimintaa ja palvelua.

06.06.2017Hultgårdin luomukana saatavilla rajoitetusti
06.06.2017Toimituspäivämäärät 2017
06.06.2017Ostokset verkkokaupasta