Ostokset verkkokaupasta

10.08.2017

Onko sinulla ollut ongelmia tilatessasi verkkokauppamme kautta? Mikäli on, toivomme että lähettäsit siitä ilmoituksen meille esimerkiksi palautelomakkeen avulla tai sähköpostilla. Näin voimme varmistaa että verkkokauppassa tehdyt muutokset ovat käytännössä toimivia.

Mikäli et saa tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistusta, tilaus on jäänyt keskeneräiseksi.Mikäli näin käy tai on käynyt, tilausprosessin viimeinen vaihe on saattanut jäädä suorittamatta. Tilaus lähetetään meille vasta "Osta tuotteet" napin painalluksen jälkeen ja Tilauksesi on tehty onnistuneesti! -viestin ilmestyttyä näytölle.

Otamme aina mielellämme vastaan palautetta jonka avulla voimme kehittää meidän toimintaa ja palvelua.

15.01.2018LuomuKananmunien tilaaminen ja noutopaikat
15.01.2018Hultgårdin luomukanaa saatavilla!
15.01.2018Pihvilajitelmia saatavilla keväällä 2018
10.08.2017Ostokset verkkokaupasta