Ostokset verkkokaupasta

10.08.2017

Onko sinulla ollut ongelmia tilatessasi verkkokauppamme kautta? Mikäli on, toivomme että lähettäsit siitä ilmoituksen meille esimerkiksi palautelomakkeen avulla tai sähköpostilla. Näin voimme varmistaa että verkkokauppassa tehdyt muutokset ovat käytännössä toimivia.

Mikäli et saa tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistusta, tilaus on jäänyt keskeneräiseksi.Mikäli näin käy tai on käynyt, tilausprosessin viimeinen vaihe on saattanut jäädä suorittamatta. Tilaus lähetetään meille vasta "Osta tuotteet" napin painalluksen jälkeen ja Tilauksesi on tehty onnistuneesti! -viestin ilmestyttyä näytölle.

Otamme aina mielellämme vastaan palautetta jonka avulla voimme kehittää meidän toimintaa ja palvelua.

10.08.2017Pihvilajitelmia toimitukseen 29.09.2017
10.08.2017Hultgårdin luomukanaa saatavilla taas loppunvuodesta!
10.08.2017Ostokset verkkokaupasta